Hoşgeldiniz ziyaretçi! [ Giriş yap

Üniversitedeki Hocama Aşık Olmuştum Oda Benim İçimden Gelip Bir Güzel Geçmişti

Erotik Hikaye, sexs hikayeleri 03 Nisan 2023

sexs hikaye

Merhaba beyler bayanlar sizlere anlatacağım o kadar çok şey var ki hangisinden başlayayım bilemiyorum yani şaşkınlıklar içerisindeyim. Kendimi burada nasıl buldum bilemiyorum ya kim beni buraya yönlendirdi bilen var mı onu da bilmiyorum. Ben resmen kendimi ifşa edecek gibi görünüyorum. üniversiteli Sexs Hikayeleri  Fakat bende birileriyle paylaşmasam içimde tutamayacağım zaten o nedenle bende sizlerle hiç tanımadığım dostlarımla paylaşarak yazmak istedim.

Üniversiteli Genc Kızın Sexs Hikayesi

Ben Türkiye’nin en ünlü üniversitelerinden bir tanesine giden Nazlı yaşım 22 bakımlı ve seki olmakla beraber ela gözlü bele kadar sarı saçlar beyaz ten oldukça hoş bir bayanım. Okulda herkesi kendine baktıran devamlı olarak dekolte ve dar kıyafetler giymeyi seven kendine bakan bakımlı yerine göre makyaj yapan seksi baby diyebilirsiniz. Ben bunları şimdi burada neden yazdım biliyor musunuz belki beni hayal etmek istersiniz diye ama gerçi sizler için birkaç resmimi de paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. Yüzüm soluk olsa da eğer beni tanıyanlar bu siteye giriyorsa zaten tanır ve anlarlar ya aman boşverdim ben kim anlarsa anlasın artık umrumda değil yani o sebeple sizlere yazıyorum.

sexs hikaye

sexs hikaye

 

Ben üniversiteye yeni başladığım yıllar hiç bir şey bilmezken ortamlara akmazken sadece güzelliğimi kullanarak her istediğimi yaptırdığım için birgün başıma geleceklerin farkında değildim. Yakışıklı bir hocamız vardı gerçekten adam yakışıklı boylu poslu karizma adeta yaşı benden büyük ama göstermiyor. Adam kendine bakmasını biliyor kıyafeti olsun giyimi olsun temizliği olsun adeta bir beyfendi olduğunu söyleyebilirim. Derslerde hiç bir bayana bakmıyor yani en azından ben öyle biliyordum ama yanlış biliyormuşum. Adam eline hangi kızı düşürürse tadına bakmadan alttan alttan işini götürüyormuş. Birgün kızlar kendi aralarında konuşurken denk geldim iki kızla birlikte olmuş hemde aynı anda adamın terformansı oldukça iyiymiş kızlar memnun kalmış beni de cezp etti tabi bana neden gelmiyordu diye düşündüğüm oldu.

Güzelim gencim henüz kimseyle olmamışım fıstık gibi hatunum yani o nedenle kendime güveniyordum ama ben nasıl seks yapılır bilmiyordum. Ben birkaç gün sonra sınavlara hazırlanmaya başladım tabi bu arada izliyorum bakıyorum bazense hocaya taviz veriyorum ama adam nedense hiç umrunda değilim tavırlarla dersini yapıyor çıkıyor. Ben yine bir arkadaş ortamında denk geldim hocanın kızlar arasında adı çıkmış karizmatik ve yakışıklı ya birçok kız onun altına yatmak istediği için kimse şikayetçi değildi halinden gerçi onlardan birisi de bendim.

Kızlıgımı Üniversitede Hocama Verdim Oda İcinden Gecti

Erkek delisi değilim ama bu adamı kafaya taktığımı biliyorum ama bildiğim başka konuda ben kafaya taktığımı yaparım alırım yaşarım denerim sonra ben atarım. O kadar da çok egom var yani o sebeple benimle iddia yapılmaz ama benim bunları içimde yaşadığımı kimse bilmiyor. Fazla uzatmak istemiyorum aslında sınav haftası bitti gitti ben onun dersinden kaldım ama kalmam imkansızdı deliler gibi hazırlandım çalıştım ettim ama imkansız olan bir şeydi yani oda kafama takıldı. Bir gün öğlen sonuydu telefonum çaldı ve arayan üniversiteli dersinden kaldığım hocamdı okula gelmemi istedi seni sözlü yapacağım dedi ben bir şey anlamamıştım ama aklımda da delirtici sorular vardı.

Neyse bende tabi hocam geliyorum diyerek hazırlandım iç çamaşırlarımı değiştim ve seksi kokularımı sıktıktan sonra göğüslerimi biraz daha dikleştirdim dekolte yaparak görenin aklını alsın diye altıma etek giydim ama çorap giymedim. Bir güzel hazırlandım ve okula gittim aslında o saatler okulun kapanış saatleriydi bende anlam veremiyordum derken hocayı buldum odasında idi ama çok aradım koskoca üniveritede en azında bizim bölümde katta kimse kalmamıştı her taraf ıssızdı bu nasıl sözlü olacaktı anlamadım. Neyse ki buldum hocayı odasına oda beni bekliyormuş zaten belliydi halinden tavrından  sexs hikayeleri bende dedim hocam bu saatte ne sözlüsü yapacaksınız kimse kalmadı okulda dedim oda gülerek söyledi seni sözlü yapacağım Nazlıcım sen sözlü olmak dersten geçmek istemiyor musun dedi. Bende iyi ama ben zaten tüm soruları yaptım kendimden çok yazdığım cevaplardan emindim dediğimde biiyorum geçtin ama ben seninle görüşmek için böyle bir yol çizdim dedi. Peki neden bunu yaptınız hocam dediğimde biraz yaklaştı bana ellerimden tutarak teselli vermeye çalışıkyoru ama ben her türlü piçliği bildiğim için sesim çıkmıyordu.beylikduzu escort

Bana dokunmaya başladı ve ne yapıyorsunuz bana hiç pas vermiyordunuz dediğimde ancak cesaretimi topladım yavrum seni çok beğeniyorum şuanda da seni çok istiyorum dedi. Benim hoşuma gidiyordu hocamdan güzel iltifatlar duymak o nedenle sesim çıkmıyordu ve bana çok seksi olmuşsun yine dediğinde oda beni izlediğini fark ettim derken ellerimden baldırlarıma elini attı ve bacaklarımı okşamaya başlayarak bacaklarımın arasına girdi. Napıyorsunuz hocam demeye kalmadı biraz okşadıktan sonra çıkarıp yarağını ağzıma dayadı o ayakta ben oturuyordum ağzıma acımasızca köklüyordu ben ise ilk defa tadıyordum.

 

487 gösterim, 4 gün

  

Bir Cevap Bırakın

  • Esenyurt Kapalı Escort Abaza Erkeklere Hizmeti Veriyorum

    Tarafından AÇIK 09 Mayıs 2023 - 0 Yorumlar

    Selam abaza erkeklerim benim sizlere bir kapalının nasıl seks yaptığını ve sizleri nasıl yoldan çıkarttığını göstermek için buradayım. Erkeklerim ile baş başa kaldığım sürece onları hep heyecanlandırma yoluna gidiyorum. Çünkü ben macera ve aksiyonu seven bir seks motoruyum. Yanlış duymadınız ben açıkca söylemekten kaçınmayan seks kölesiyim. Ben kapalıyım aslına bakarsanız ben dul bir bayanım ama […]

  • Dul Baldızı Zorla Siktim

    Tarafından AÇIK 04 Mart 2023 - 0 Yorumlar

    Benim adım Soner. 39 yaşındayım. Ailemin isteği sonucunda komşumun kızıyla evlendim. Komşumun kızı hoş bir kadın olmasına rağmen benim baldızım karımdan çok çok daha güzeldir. Baldızımı ilk gördüğüm zaman resmen sikim kıpırdar ve sikimin bu şekilde olması ve baldızımın da evlenip kocasının ölmesinden dolayı siksiz kalması da gerçekten benim sorunum haline gelmişti. Sürekli olarak baldızıma […]

  • istanbul escort

    İstanbul Escort Hadise Gece Clublere Takılıyor

    Tarafından AÇIK 23 Mart 2023 - 0 Yorumlar

    Selam beyler, ben Hadise son derece ateşli olan bir hatunum. Her gece sizlerin olmak ve İstanbul escort bayan olarak adeta altınızda yanmak istiyorum. Bu konuda da her zaman istekli olan biriyim. Yapmanız gereken ise sadece hemen bana ulaşmak ve benden de hemen randevu almak olacaktır. Değerli olan gecelerin her zaman tek adresi olan ben, aynı […]

  • sexs hikaye

    Erkek Arkadaşımla İlk Gecemi Evlenmeden Önce Yaşamış Birisi Olarak Çok Fena Oldum

    Tarafından AÇIK 10 Nisan 2023 - 0 Yorumlar

    Merhaba okuyucularım sizlere erkek arkadaşımla yaşadığım fantezimi anlatmak için buradayım. Ben yeniliklere açık birisi olduğum için evlenmeden öne birlikte olma isteğini geri çevirmek işime gelmedi ama tabi ki sonunda evlendik mi hayır çünkü oda diğerleri gibi şerefsiz çıktı. Şimdi sizlere anlatacağım güzel masum bir liselinin sevgili hikayesi olarak kayıtlara geçebilirsiniz. İstanbul Escort Sexs hikayeleri Benim […]

  • sexs hikaye

    Üniversitedeki Hocama Aşık Olmuştum Oda Benim İçimden Gelip Bir Güzel Geçmişti

    Tarafından AÇIK 03 Nisan 2023 - 0 Yorumlar

    Merhaba beyler bayanlar sizlere anlatacağım o kadar çok şey var ki hangisinden başlayayım bilemiyorum yani şaşkınlıklar içerisindeyim. Kendimi burada nasıl buldum bilemiyorum ya kim beni buraya yönlendirdi bilen var mı onu da bilmiyorum. Ben resmen kendimi ifşa edecek gibi görünüyorum. üniversiteli Sexs Hikayeleri  Fakat bende birileriyle paylaşmasam içimde tutamayacağım zaten o nedenle bende sizlerle hiç […]